
Het fietsseizoen is weer begonnen!
Is fietsen niet meer zo vanzelfsprekend, maar wil je er toch weer eens op uit? Dat kan!
Met de duofiets van SLAG ga je samen op pad. Zoek een maatje en geniet van een fijne fietstocht.
De fiets is gratis te leen. Een vrijwillige bijdrage is welkom en wordt gebruikt voor onderhoud en andere kosten.
Voor je op pad gaat krijg je natuurlijk uitleg en kan je een proefritje maken om te kijken of het wat voor je is.
Nog geen maatje? Geen probleem — wij helpen je er graag een te vinden.
Interesse? Bel of app SLAG: 06 12945756.
Fiets ze! 🚲
